ännu en skoldag avverkad ...

Okej idag så har jag varit i skolan och sedan så har jag varit ute vid hestarna och tagit in dom!
i skolan var allt som vanligt. Marcus tog MITT äpple Bläää på honom. Haha, aja...
jag åkte buss hem det var ganska som vanligt.
men men,  nu är mamma och pappa på föräldramöte och jag och Linus kollar på vinterspelen :) det är faktids jätte kul ! ;)


Nu kom mamma och pappa hem!

3D

Haha... På fredag fyller Bäste Vän 14 år!!!


Amanda och Ebba  sötingar! ;) <33333

Amanda och Towe bildsköna godingar! <3333


Matilda och Paulina vill inte bli blöta, Pallina tycker att det är kallt men matilda protiserar och säger "men du ligger iallafall på mig!" HAHA fett roliga snusar jag love. 


Amanda bara sååååå söt! <3<3<3<3<3<3<3

aja, nu får ni ingen mer bilder nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0