hemma igen och inte borta!

hejsan idag så har jag kommit nhem från Pallina hon fyllde som ni kanske vet 14 år i går! och nu kollar jag på "melodifestivalen" ... den som är först är ganska bra! :)
Jag hade grymt kul igår!
Efter ännu en skoldag så åkte jag hem och åt, sedan red jag och mamma Iver och Coral... i skolgen! det var typ cm snö på berget! xD HAHA, hästarna fick pulsa så då fick jag ingen shans att blogga... Sedan så åkta mamma och hämtade Kattis och Linus (som hade hyrt gympasalen för att spela innebandy med några friends :) iallafall så typ åkte jag och Kattis hem till Pallina och vi kom dit ungefär vid sju.. sedan så kom jag på att jag hade glömt min present hemma så jag fick lov att köpa en chokladkaka åt henne :) HAHA... vi åt Tacosoppa och pratade och hade
jätte kul! <3 Dom som var med igår vad: Pallina, jag ,Katharina, Lisa, Nellie,Agnes, Matilda, Hanna, Amanda och Fanny! <3 Vi hade jätte kul !
iallafall så när vi hade ätit lekta vi kura-gömma i mörkret... Vissa gånger blev några sjuuult skrämda, som när Fanny skrämde skiten ur Matilda, FAN vad jag blev rädd! :)  Sedan ville alla se på "Dark Water" men inte jag och Lisa, jag hatar skräckisar! ... men men...ALLA kollade på den och jag och Lisa satt inne på Pallinas rum och kollade på "A Cinderella Story" HAA, den är fakrids bra! medans vi kollade så skrek alla andra från vardagsrummet. hihi... FAN va kul det var! Sedan kolla ALLA på en komedi.. kommer knapt ihåg vad den hette, typ något med Brotehrs... ? iallafall så har dom en halvdö pappa och dom är bröder och bor ihop och dom vill ha ett barn men ingen av dom har en tjej... Den var faktids kul! HAHA.... sedan så gick vi in på rummen och låg typ och snackade och tog kort, det var JÄTTE kul... kan jag säga. Sedan så ja, vi gjorde inte så mkt, men aja.. tillslut somnade Matilda sedan Amanda. sen vid halv 4 somnade alla utom Jag, Pallina,Fanny och Typ Agnes.. jag tror att hon var uppe iallafall... vi pratde ganska mkt,, sedan vid halv 5 så somnade vi med. Kattis väckte mig genom att "hamra" på min hand.. elr jag vet inte riktigt... Nellie var vaken och strax vaknade Fanny, hon hoppade typ över Hanna, Amanda och Matilda som dela på en luftmadrass... dom blev  jätte tjuriga HAHA... när alla vaknade så vet jag inet vad vi gjorde, jag Nellie och Kattis åt typ fruckost.... sedan kolckan tio kom Kattís mamma och hämtade oss. jag och Kattis skulle på grönt-kort-kurs. haha, vi åkte hem till henne och hämtade mina ridklader på vägen, jag och hon bytte om på typ 5minuter sedan åkte vi med Cesilia (*stavning*) då så åkte vi till säter på kursen... det var både kul och bra! vi ska fortsätta sedan på torsdag..
när vi kom hem igen till henne fikade vi sedan såg vi på"Dark Water" men vi hann inte se klart den! (som tur va;D)haha, när mamma kom så var jag trött och läste lite sendan så åt vi , när jag var klar så gick jag upp och läste, när jag inte åkrade mer, råkade jag somna, när jag vaknade av att pappa kom in på mitt rum och typ väckte mig, klockan var sju!!! jag gick ner och gedde hundarna mat sen gick jag ut, gedde kaninerna mat och sedan så tog jag och pappa in hästarna. det gick bra! <3 Nu kollar jag fortfarande på mellodifestivalen , strax ska jag gå och sooooova!!!!!! FY FAN VA SKÖNT OCH BARA FÅ SOVA! aja, nu ska jag kolla... :O PUSS, ni får bolder sedan¨på typ måndag elr nått jag vet inte, jag glömde min mobil+ smink hos Pallina! :D BLÄÄÄ... plus en del av mitt löshår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0