Hos BästaVännen!

hejsan , nu har jag kommit hem från skolan och jag sitter hemma hos Paulina min Bästa Vän! ;) Sorry men det är faktids så!  :)
Öh, det var inte så mycket folk i skolan idag som det brukar, vi är 15 i klassen men idag var vi bara 10? Hanna, Robin, Felicia och Fanny var sjuka men sedan så åkte Marcus hem... Alex hade ont i magen (tror jag) och ville åka hem men det fick han inte !? AJA, vi var bara 9 på gympan för Alex hade extramatte .. så vi körde typ lagarbete..
Jag var med Pallina, Amanda och Towe... vi 'r såklart best när det gäller sammarbete! ;) PUSS... Vi körde tem lekar om man kan säga så utan att det låter konstigt... Jag tycker att det är ganska skönt att vara liten klass!
Vi ska strax ta en macka eller så.. :D Kul kul..
I skolan så har det varit som vanligt... hah, hon visade mig sina nyinköpta kläder alleress nyss ! Mkt fiina!
I dag så ska jag åka med bussen hem och jaa..
HAH... iallafall så vet jag inte vad jag ska skriiva... -_-' <3

Okej , jag vet att jag älskar OBOY! ;=)


Jag vet också att jag ser sjuk ut på bild  men det får ni leva med ;-)

puss och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0