I mon äre Måndag...

Jahapp, i morgon så äre ännu en ny vecka... det är måndag och allt går som vanligt...
I dag så har jag varit med mamma och Linus till Borlänge (Romme) och kolla på hundutställning! :-)

Sedan så åkte vi till Aubiose på den STOR medlemsrean! Men vi hittade inget, jag tycker att det inte var så stor rea! Men men, nyss så var jag på dressyrträning! :) Det var jätte kul och jag kände att jag fick tag på honom jätte lätt och ganska fort! ;)
Jag snackade med Sandra och hennes hest ver JÄTTE fin idag med !
nu sitter jag och kollar på "Blåsningen" ...
HEJ   DÅ

Jag lägger in ett till inlägg sedan ! <3


och en liten ful bild på mig ;) HAHA . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0