Sorry, men det är så hära att...BLOGG.SE Suuuuger!

tjolahoppsan! igår var jag med Pallina hon sov här och det blev inte så lyckat...-_- hum, hon spydde på mitt golv och därför är jag hemma från skolan i dag och kanske i morgon, den stackarn spydde två gånger i natt och en till i bilen hem!! URSH , vad jag tycker synd om min BEBIS! <3 :(( Hon åker till sälen på todrdag också! .. VI KANSKE SKA ÅKA TILL SÄLEN I POSK!!! <3<3<3 Med Inger,Peter och Axel, dom har en egen lägenhet däär! LOVE IT!... Jag har inte orkat logga in för ja, jag har bara inte orkat, har mest löst och skrivit idag... nu på kvällen var jag ute lite i stallet för att få i mig lite frisk lugt efter som jag har varit i mitt rum hela dagen, Jag borstade både Iver ovh Coral grundligt och dom tyckte det var jätte skönt! ... aja... nu ska jag gå upp... på torsdag så ska jag på grönt-kort-kurs om jag är frisk vill säga... annars kommer jag till skolan! <3 :) BLOGG.SE=SKIIIIT! jag vet inte vad som har hänt men jag kan inte lägga in bilder längre!... vet inte vad jag ska göra!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0