YIPPPIIIII !!! <3

YIPPIIIII!, Nu har jag fått mitt nya löshår! <3 :D
AJA, jag är så jävla glad så ni kan inte veta!! ;)
Pappa kunde tillochmed göra TVÅ smileys i samma sms! HAHAHAHA!! JAAAAAAAAAAA....

aja, nu har jag svenska och vi ska skriva en egen artickel... Jag ska också bli medlem i en hoppklubb för kaniner och så ska jag hoppa med min kanin Cahrlie! :) Det är jag också glad över...

På lördag ska jag kanske jag ska gå en gröntkortkurs, för hästar... jag brukar tävla på mammas men nu vill jag ha ett eget... Jag ska gå med Katharina Wedberg.


Min kanin Charlie :) Han som jag  ska tävla hoppning med!


Som mitt löshår men mitt är ganska, jätte mkt mörkare ;*)

Det ska jag ta kanske i helgen! :)

PUSS NU MÅSTE JAG GÅ UT PÅ RAST!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0