blogg=längesedan!..

hejsan men jag är jätte trött på blogg.se, vad ska jag göra, kanske ta bort den och göra en ny elr vad? någon som också har haft som jag?! förslag men iallafall det hart en hel massa, jag har köpt en westernsadel, elr ja MAMMA har köpt en ! :) MAMMS TACKKS! jag har också fått en "ny" hoppsadel :))) jag har också fått en ny jacka och ett par ridskor! :D +Min DATOR kan jag inte logga in på JÄVLA SKIT GREJJER! så j*vla suuur! så nu sitter jag här med mamma och pappas tröga tanjenter! :S HAHA... ÄlskMatilda och Kattis och Elina ska kanske med mig på hopptävling på söndag! KOM OCH KOLLA VETT JAG! frembyridskola i Falun!:D jag ska debutera LB, vill säga hoppa en bana på 1m! :D JA, jag ska hoppa 1m?! AAAW!. jag kan knappt fatta det! Aja.. Sara Janson och Irish Coral Guy! håll utkik om ni ska dit! I morgon ska jag packa till söndag, färga håret,rida och någon som Matilda elr Kattis ska sova häre! NU Ska jag gå! PUSS OCH HEJ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0